1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. The following games have been added to the forums in the "OTHER GAMES" section. (Zyon, Begami, Dynamix, Groove Coaster, Miracle Girls Festival and Voez). Check it out!
  3. Hello Guest! Did you know that we're also on Discord? You can join us here: https://discord.gg/aa578Mm.
    Dismiss Notice
  4. We adjusted the trophy points for posting in the International Forums to encourage non-english users to talk in their local language! Don't be shy! More information in this thread!
    Dismiss Notice
  5. We have made an announcement regarding piracy in Edit Data threads, please read more in here.
    Dismiss Notice

Vos Wallpapers!

Discussion in 'French' started by Shadow-san, Jul 31, 2016.

1. Partager votre fond d'écran de bureau du moment :)

2. Man with a MIssion ^^, vu à la Japan Expo Sud. Le seul truc à récupérer de Log Horizon...

3. Un double écran, ça veut dire que j'ne ai deux à la fois!

4. Alors je peux pas mettre le mien et pour cause : c'est un slideshow d'une centaine de captures d'écran provenant des films Initial D Legend ! XD (que des screenshots de voiture et surtout de l'AE86 bien entendu)

5. [​IMG]

En attendant le jeu.

6. Bon bas pour moi c'est facile Vert comme d'hab hyperdimension_neptunia______w_1920x1200.jpg

7. Petite copine pour Halloween.

8. [​IMG]
    Je changerai dès que j'aurai mis la main sur un beau fond Hellblade avec Senua.

9. Merdouille chui tout seul ici

Share This Page